مرسدس رسماً خبر از عرضه نسخه مسابقه ای مدل AMG GT در سال ۲۰۱۶ داد.

مرسدس AMG GT برای ۲۰۱۶
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این خودرو قرار است جایگزین "SLS AMG GT3" برای حضور در کلاس  "جی تی 3" فدراسیون بین المللی شود، کلاسی که مسابقات آن در سرتاسر جهان برگزار می شوند.

این خودرو، سال ۲۰۱۶ در دسترس تیم های خریدار قرار می گیرد و احتمالاً در همان سال بتوانند با آن در مسابقات مختلف این کلاس در سال ۲۰۱۶ حضور یابند.

مرسدس جزئیات این خودر را جهت حفظ اسرار آن اعلام نکرده و تنها به ذکر این نکته بسنده کرده که برنامه تحقیق و توسعه این خودرو با آزمایش های سخت و دوره ای سال آینده آغاز خواهد شد.

در کنار معرفی این نسخه، مرسدس به موفقیت های مدل "SLS AMG GT3" در سال های حضورش در مسابقات مختلف اشاره کرد.

تنها در سال ۲۰۱۴ "SLS AMG GT3" موفق به کسب ۳۴ پیروزی، ۶ عنوان قهرمانی مختلف و ۲ پیروزی در مسابقات استقامت (Endurance) شده است. این خودرو همنچین در این سال توانسته ۵۲ پیروزی در کلاس خود کسب و ۱۰۱ بار بر سکو قرار گیرد.

آن ها همچنین اعلام کردند پس از عرضه نسخه AMG GT3، همچنان از خودروی مدل قدیمی این مجموعه در مسابقات مختلف پشتیبانی می کنند که این پشتیبانی شامل عرضه قطعات یدکی، سرویس های گارانتی و پشتیبانی در آینده خواهد بود و از این طریق به تیم های استفاده کننده از "SLS AMG GT3" دلگرمی می دهد که برنامه بلند خود را بر اساس آن طرح ریزی و به مرسدس و حمایت هایش اعتماد کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار